Symbol:
6624

Wydział:
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej

Podstawa prawna:
1. Na podstawie art. 47b ust. 5 ustawy z dnia 17.05.1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. 2010r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zmianami).
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.



Opłaty:
brak

Termin odpowiedzi:
Zgodnie z przepisami KPA do 30 dni, lecz zwykle termin załatwienia sprawy nie przekracza 7 dni

Jednostka odpowiadająca:
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, Monika Kozelan, pok. 110

Tryb odwoławczy:
brak

Uwagi:


Dokumenty
  • Pisemny wniosek - załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów

  • W przypadku podziału nieruchomości zatwierdzonego w ciągu ostatnich 3 miesięcy kserokopia mapy podziału nieruchomości

  • Wzór wniosku według załącznika