Symbol:
6624
Wydział:
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej
Podstawa prawna:
1. Na podstawie art. 47b ust. 5 ustawy z dnia 17.05.1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. 2010r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zmianami).
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Opłaty:
brak
Termin odpowiedzi:
Zgodnie z przepisami KPA do 30 dni, lecz zwykle termin załatwienia sprawy nie przekracza 7 dni
Jednostka odpowiadająca:
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, Monika Kozelan, pok. 110
Tryb odwoławczy:
brak
Uwagi:
Dokumenty
• Pisemny wniosek - załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów
• W przypadku podziału nieruchomości zatwierdzonego w ciągu ostatnich 3 miesięcy kserokopia mapy podziału nieruchomości
• Wzór wniosku według załącznika