Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Obywatelskich
Ewidencja Ludności
Pl. Kościuszki 2 (wejście od ul. 11 Listopada 1)
parter, pok. 22, tel. 42 270 03 23

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
- wyborca stale zamieszkały na terenie gminy Aleksandrów Łódzki;
- wyborca, który czasowo przebywa na terenie gminy Aleksandrów Łódzki;
- wyborca nigdzie niezamieszkały, przebywający na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.

Pamiętaj!
Dopisanie do spisu wyborców jest wpisem jednorazowym (do najbliższych wyborów).

Wymagane wnioski i dokumenty:
- wniosek o dopisanie do spisu wyborców dostępny poniżej lub w pok. 22;
- dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu).

Wniosek musi zostać doręczony do Urzędu w oryginale lub przez internet najpóźniej 21 maja 2019 r. 

Aby móc złożyć wniosek przez internet należy posiadać Profil Zaufany na platformie E-Puap lub bezpieczny podpis elektroniczny.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek, środa, czwartek - 8:00—16:00
wtorek 8:00—17:00
piątek 8:00—15:00

Opłaty:
Bez opłat

Tryb odwoławczy: 
Brak

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Po złożeniu wniosku będziesz od razu dopisany do spisu wyborców.

Podstawa prawna: 
1) Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 754 ze zm.).
2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015 r., poz. 5).
3) Postanowienie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia z dnia 25 lutego 2019 r. w sprawie zarządzenia wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz.U.2019 poz. 365)