Prawo o zgromadzeniach
Organizator zgromadzenia, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 24 lipca
2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2018 poz. 408), zawiadamia pisemnie, za pomocą faksu, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej o zamiarze zorganizowania zgromadzenia właściwe gminne (miejskie) centrum zarządzania kryzysowego, a w przypadku gdy w danej gminie nie zostało ono utworzone – wojewódzkie centrum
zarządzania kryzysowego, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2
dni przed planowaną datą zgromadzenia, podając:
1)imię i nazwisko organizatora zgromadzenia jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim, a w przypadku gdy organizatorem zgromadzenia jest osoba prawna lub inna organizacja - jej nazwę i adres siedziby oraz imię i nazwisko osoby wnoszącej zawiadomienie w imieniu organizatora zgromadzenia, jej numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z tą osobą;
2)imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
3)cel zgromadzenia, w tym wskazanie spraw publicznych, których ma dotyczyć zgromadzenia;
4)datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
5)informację o środkach służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia, o ile organizator zgromadzenia je zaplanował.
Do zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia dołącza się:
1)pisemną zgodę na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia;
2)zdjęcie organizatora zgromadzenia albo przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia.
3. W przypadku wniesienia zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej zamiast pisemnej zgody na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia można dołączyć elektroniczną kopię tego dokumentu.
W przypadku zastosowania postępowania uproszczonego (gdy, organizator uzna, że planowane zgromadzenie, nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym), o którym mówi art. 21 ww. ustawy organizator zgromadzenia zawiadamia o zamiarze właściwe gminne (miejskie) centrum zarządzania kryzysowego, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przez planowaną datą zgromadzenia, podając:
1)imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
2)datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
3)ewentualne zagrożenia, które w jego ocenie mogą pojawić się w trakcie zgromadzenia.
Powyższe zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia przyjmuje:
- Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Aleksandrowie Łódzkim
- Tel. Fax. 42 270-03-13
- Mail: gmina@aleksandrow-lodzki.pl ; gcr@aleksandrow-lodzki.pl
- Biuro Podawcze w Ratuszu (parter) pok. 3
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Krzymiński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Krzymiński |
Data wprowadzenia: | 2015-10-20 16:33:49 |
Opublikował: | Adam Krzymiński |
Data publikacji: | 2015-10-20 16:34:13 |
Ostatnia zmiana: | 2018-04-05 13:49:32 |
Ilość wyświetleń: | 1771 |